Politica returnare

Pentru produsele livrate prin curier sau ridicate din magazine sau de la agentii nostri:

Pentru ca stim ca alegerea unui produs consumabil sau echipament nu este intotdeauna usoara, suntem alaturi de Dvs.

Daca alegerea facuta nu va multumeste in totalitate, sau daca ati ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.

In cazul consumatorilor nemultumiti de produsul comandat, aveti dreptul legal de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazut in OUG 34/2014. Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici.

Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa completati formularul de retur.

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Va rugam sa parcurgeti cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

Conditii generale de returnare:

  1. Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  2. Produsul trebuie sa fie in cutia originala, nedeteriorata, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, manuale, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii.
  3. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia originala a produsului.
  4. Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.

Nu se vor accepta retururile, daca produsele prezinta urme notabile de uzura, similare celorm entionate la punctul 1.

*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii RMA.

Produsele achizitionate direct din magazinele sau de la agentii nostri, nu se supun ordonantei OUG 34/2014.

Cum returnez un produs ?

In cazul in care doriti returnarea unui produs, este necesar sa urmati urmatorii pasi:

  1. Logati-va in site-ul medicam3.ro cu contul tau de client si completeaza o Cerere RMA.
  2. Asteptati aprobarea cererii de catre unul dintre agent nostri.
  3. Impachetati ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie, astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
  4. Va rugam sa nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea, nu aplica banda adeziva sau etichete pe ambalajul original al produsului.
  5. Mentionati numarul cererii RMA pe cutia exterioara (nu pe cea a produsului original).
  6. Se poate preda personal produsul la sediul nostru central sau se poate expedia prin curier la urmatoarea adresa: MEDICA M3, Att: Departamentul Service (daca produsul este echipament) sau Depozit (daca produsul este consumabil), Cluj-Napoca, Str. Iuliu Hatieganu nr. 4, cod 400005.
  7. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, Medica M3 nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

Daca optati pentru returnarea contravalorii produsului, vom transfera banii in aproximativ 7 zile de la receptia produsului si numai in urma evaluarii si diagnosticarii porblemei semnalate.

Ne puteti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii RMA completati contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei.

Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0264-591.034 in timpul orelor de program (L-V, 9-17) sau ne puteti scrie la adresa reclamatii@medicam3.ro.

Va multumim !